Alla inlägg den 7 mars 2010

Av Pia - 7 mars 2010 20:54

Har haft ett par härliga dagar ute på landet och njutit av vintersolen. Mycket pyssel blev det både med Nål och Tråd.

Sydde upp "våriga" förkläden i två glada färger Rosa och Grönt med vita prickar. 

Självklart besökte jag mina favoritbutiker Marias Hus www.mariashus.se  och Tyger & Ting www.tygerochting.se

 Det blev också en runda på Valdemarsviks Aktionsbyrå. Där kommer man troligtvis aldrig ut tomhänt ifrån, i alla fall har jag aldrig lyckats göra det.

Här nedan kan ni se lite av veckans inköp.


  

Kruka med spalje från Blomsterlandet i Norrköping.




  

Fin förvaring i form av plåtburk med Shabby Chic bild på locket. Från Blomsterlandet i Norrköping.

   

Krona och Hjärta från Marias Hus. Kommer ta bort prisman på hjärtat...less is more.




         

Den här fina byttan från Rörstrand hittade jag på Valdemarsviks Aktionsbyrå. Byttan är i från serien Dinera  och kommer göra sig bra till sillen på påskbordet.




  

Husmusen! Den här söta bor nu i våran hall. Gick inte att motstå! Från Marias Hus.



Presentation


FunDesign
Glad Design för Dej & Ditt Hem

Omröstning

Hur hittade Du FunDesign?
 Genom mig
 En vän
 Sökning
 Annan blogg
 Bloppisen
 Barnaskaran
 Annons i Stockholm
 Annons i Valdemarsvik
 Annons i Härnösand
 Annons i Enköping
 Tradera/Blocket

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards