Direktlänk till inlägg 17 februari 2012

Nya Tyger Ny Inspiration!

Av Pia - 17 februari 2012 16:14

Idag har jag besökt Symässan i Älvsjö. Har fullkommligt badat i härliga färger & mönster! Massor av ny inspiration fick man på köpet :-))

Här är lite av det jag inhandlade...( Färgerna är mycket klarare & starkare än vad bilden visar)

Av dessa tyger blir det mössor.


Har du frågor eller vill göra en beställning går det bra att höra av sig på info@fundesign.se

1. Vad vill Du beställa?

2.Storlek?

3. Antal?

4.Var ska beställningen skickas?


Pris:

1 mössa 149 kr porto tillkommer med 12 kr.

2 mössor 280 kr porto tillkommer med 24 kr.



Jag vill ha din betalning tillhanda senast 5 dagar efter mottagen beställning. Efter det plockas Din beställning bort.

Välkommen med Din beställning!


Jag syr nu mössor i dessa tyger...

 


            

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pia - 11 september 2012 12:35


Elvabarnsmamman Min vän Mirka bloggar om mina mössor.Det värmer hoppas mössorna värmer lika gott   http://blogg.loppi.se/elvabarnsmamman/         ...

Av Pia - 10 september 2012 14:10

Glada Mössor i Härliga Färger och Mönster!   Välkommen till FunDesigns Webshop!  www.fundesign.se                           ...

Av Pia - 6 september 2012 11:25


Förra helgen åkte FunDesign till Eskilstuna och medverkade där som utställare på Ärladagen. Trost regn kom många besökare. Lördag den 29/9 åker Fundesign ut igen. Denna gång blir det Hällberga Skördemarknad. Kanske ses vi där? Glöm inte att k...

Av Pia - 28 augusti 2012 08:07

    2012.08.27 slog jag upp dörrarna för FunDesign Webshop. Shopen finner Du under www.fundesign.se     Jag hoppas att ni här kan hitta det ni önskar på ett enkelt och smidigt sätt. Sidan är dock fortfarande under uppbyggnad. Är det nå...

Av Pia - 23 augusti 2012 15:48

Inom ett par dagar kommer FunDesign starta upp som webshop! Samma adress som tidigare!Där kommer Du även hitta en ny uppdaterad blogg! www.fundesign.se   Välkommen!       ...

Presentation


FunDesign
Glad Design för Dej & Ditt Hem

Omröstning

Hur hittade Du FunDesign?
 Genom mig
 En vän
 Sökning
 Annan blogg
 Bloppisen
 Barnaskaran
 Annons i Stockholm
 Annons i Valdemarsvik
 Annons i Härnösand
 Annons i Enköping
 Tradera/Blocket

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards