Alla inlägg under mars 2010

Av Pia - 29 mars 2010 17:52

I förrgår ringde Agneta från Önskekällan. Hon hade en beställning på 2 gröna barnförkläden och så berättade hon vad som mer hade sålts i butiken. Jätteroligt!


Förra veckan beställde jag nytt vaxdukstyg. Det blev himmelslå med vita prickar. Hoppas att jag får paketet snart så hinner jag sy en del under påsklovsveckan.


Idag tog jag med barnen till Tyggrottan. Ett jättebra ställe med massor av fina tyger och tillbehör. Det blev ett par meter tyg för nya vardagsrumsgardiner.


Pia

Bloppis-annons
Av Pia - 24 mars 2010 16:41

Stor påse med dubbel spets och Shabby Chic bild.

Pris: 75 kr.

Porto tillkommer med 18 kr.


Liten påse med spets och Shabby Chic bild.

Pris: 50 kr.

Porto tillkommer med 12 kr.


      

Möbler & Heminredning, Säljes - Huddinge (Stockholms län)
Pris:    50:-
 
Av Pia - 24 mars 2010 16:32

Stor påse med dubbel spets och Shabby Chic bild.

Pris: 75 kr.

Porto tillkommer med 18 kr.


Liten påse med spets och Shabby Chic bild.

Pris: 50 kr.

Porto tillkommer med 12 kr.


       

 


Bloppis-annons
Av Pia - 24 mars 2010 13:51

Toalettpappersförvaring med Spets och Shabby Chic bild.


Porto tillkommer med 25 kr.


  

Möbler & Heminredning, Säljes - Huddinge (Stockholms län)
Pris:    100:-
 
Av Pia - 24 mars 2010 13:40

Toalettpappersförvaring för 4 rullar med Shabby Chic bild.

Pris:100 kr.

Porto tillkommer med 25 kr.


    

Av Pia - 24 mars 2010 10:30

I kväll får jag hem min nya symaskin. Den gamla börjar bli trött och börjar gnissla så nu har jag hittat en ny som jag tror kan komma till stor nytta. Bäst av allt är att den syr overlock vilket min gamla inte kunde. 


Jag har idag även beställt nytt vaxdukstyg det blev himmelsblå med vita prickar, massa meter satinband i olika färger. Jag hittade också ett smart verktyg... en liten grej som jag kan göra min egen snedslå med.


Ha en underbar dag i solen!

Av Pia - 21 mars 2010 07:32

För ett par dagar sedan blev jag uppringd av Agnetha Sjöstedt på Önskekällan. Hon undrade om jag var intresserad av att sälja mina produkter hos henne. Jag blev förståss jätteglad och tackade ja till erbjudandet.

Nu kan ni alltså köpa mina produkter hos Önskekällan också!


Källvägen 18 A

Haninge


  




Av Pia - 21 mars 2010 07:16

Nya Bytik FunDesign- under uppbyggnad.


Uppdaterar med adress så snart sidan är klar. Där kommer allt vara så tydligt som möjligt. Ingen onödig text bara bild, produktbeskrivning och pris. Tills vidare kan ni hitta Butik Fundesign till hö under Kategorier.

Har du frågor eller vill göra en beställning går det bra att höra av sig på info@fundesign.se


Ha en bra dag!

Presentation


FunDesign
Glad Design för Dej & Ditt Hem

Omröstning

Hur hittade Du FunDesign?
 Genom mig
 En vän
 Sökning
 Annan blogg
 Bloppisen
 Barnaskaran
 Annons i Stockholm
 Annons i Valdemarsvik
 Annons i Härnösand
 Annons i Enköping
 Tradera/Blocket

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards